Jump to content

Problema con le app acquistate da App Store


iLoveOSX
Go to solution Solved by iLoveOSX,

Recommended Posts

  • Solution

Amici ho riscontrato che le app acquistate sull'APP store non si avviano.

Una volta acquistata e scaricata l'app (al momento ne ho acquistate 2 e succede con entrambe) questa si apre e si chiude di continuo. Non riesco neppure a terminare il processo o effettuare la chiusura forzata.

Dopo qualche minuto comunque ricevo questo errore che vi allego.

E' già capitato a qualcuno?

 

Risolto. Non mi ero accordo di avere en1 sulla ethernet 😉

 

Edited by iLoveOSX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.